Blog zakończony, dostępny jako archiwum

Blog Michała Januszewskiego to już zamknięty projekt. Rzeczą młodzieńczą było pisać o wszystkim i przejawiać nazbyt interaktywne postawy wobec świata. Dziękuję wszystkim czytelnikom i komentatorom, którzy współtworzyli ze mną to miejsce wymiany myśli, poglądów i polemik. Statystyki przedstawiają się bardzo imponująco: zarejestrowano blisko 31 tys. odwiedzin. Wszystkie archiwalne wpisy i komentarze pozostaną dostępne. Niestety liczne teksty zostały skradzione z bloga i dyskusji. Niech więc oryginały świadczą o prawdziwym autorstwie.

środa, 10 czerwca 2009

Przymus

Siła przymusu stosowanego w relacjach międzyludzkich jest odwrotnie proporcjonalna do ich głębi.

11 komentarzy:

  1. O, niezle. To original Twoja mysl? Melika

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie moja... mojej przyjaciółki Ewy, dostałem smsem, pomyślałem, że się podzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo madra przyjaciolke. Pozwolilam sobie te mysl ukrasc i rowniez rozprzestrzenic dalej. :) M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak :) proszę bardzo :) zastanawiamy się wspólnie nad tymi rzeczami ostatnio i owocem tego są właśnie takie myśli. tylko ze to nie ja je formułuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym raczej powiedziała ze jest wprost proporscjonalna, tyle ze zgadzamy się na ten pzrymus:) sami go na siebie nakąłdamy:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. to juz przerwotność :) hmm kim jesteś A. ?:) trudno mi zidentyfikowac na podstawie jednej literki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja myślałam ze wiesz...
    A.D.

    OdpowiedzUsuń
  8. bywam upośledzony :) nie kojarze twarzy do ludzi a co dopiero literek :) ale mam wrazenie ze juz pytalem i odpowiedz uzyskalem :) tym bardziej prosze zrozumiec uposledzonego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm..

    Wydaje mi sie że kata z ofiara łaczy dosc gleboka relacja...

    OdpowiedzUsuń
  10. Michale rozmawialiśmy ostatnio na skajpie, a twarzy swoich nie widzieliśmy
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwie wielkości są odwrotnie proporcjonalne wtedy, gdy jedna rośnie to druga maleje, czyli mają stały iloczyn. Dwie wielkości są wprost proporcjonalne wówczas , gdy obie rosną lub obie maleją.Charakteryzują się stałym ilorazem. Nie mogę się jednak ustosunkować do wpisu, bo nie wiem co autor wpisu miał na myśli mówiąc " do ich głębi". Proszę zawęzić nieco to pojęcie. kl.

    OdpowiedzUsuń