Blog zakończony, dostępny jako archiwum

Blog Michała Januszewskiego to już zamknięty projekt. Rzeczą młodzieńczą było pisać o wszystkim i przejawiać nazbyt interaktywne postawy wobec świata. Dziękuję wszystkim czytelnikom i komentatorom, którzy współtworzyli ze mną to miejsce wymiany myśli, poglądów i polemik. Statystyki przedstawiają się bardzo imponująco: zarejestrowano blisko 31 tys. odwiedzin. Wszystkie archiwalne wpisy i komentarze pozostaną dostępne. Niestety liczne teksty zostały skradzione z bloga i dyskusji. Niech więc oryginały świadczą o prawdziwym autorstwie.

czwartek, 28 maja 2009

Tribute...

Sign....


4 komentarze:

  1. Poruszająca... dogłębnie...
    "...and I know that in the morning I'll have to let you go
    and you'll be just a man once I used to know..."

    delilah

    OdpowiedzUsuń
  2. piosenka ma dla mnie bardzo głębokie znaczenie.

    pozdrawiam wszystkich, którzy pozostając w zadumie potrafią być szczęśliwi umiejąc patrzeć sercem. Ja nie potrafię, dlatego coraz więcej pamiątek na tworzącej się nekropolii moich relacji międzyludzkich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miła dla ucha, refleksyjna ale i smutna. Michale, czy akompaniament - pianino,to Twoje wykonanie??? Oczekuję Twoich kompozycji jeśli nie, tu to bardzo proszę na moją pocztę. kl.

    OdpowiedzUsuń
  4. A to nie moje. niestety :) Muzyka pochodzi z filmu "Once". Obiecuje coś przesłać, mam kilka swoich nagrań. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń